Wat kost een bedrijfsfilm?
Een bedrijfsfilm laten maken geldt als het maken van het ultieme bewegende visitekaartje van uw onderneming. Bewegend beeld spreekt. Daar kan geen tekst- hoe mooi dan ook- tegenop. En de bedrijfsfilm laten maken kosten? Dat is maatwerk. Bedrijfsfilm laten maken kosten hangt af van bijvoorbeeld of u gebruik wilt maken van beelden uit de lucht en hoeveel dagen de opnames in beslag nemen. De investering verdient zichzelf echter altijd terug.
Echt maatwerk
Hoe goed het idee een bedrijfsfilm maken dan ook is, het al dan niet doorgaan is vaak toch afhankelijk van bedrijfsfilm laten maken kosten. We blijven Nederlanders immers. Een film laten maken is maatwerk. Soms kan de film binnen een dag worden opgenomen, in andere gevallen duurt dit langer en wilt u bijvoorbeeld op verschillende locaties filmen. Het gebruik van drones voor beelden van bovenaf en de duur van de film zijn andere zaken die een rol spelen bij bedrijfsfilm laten maken kosten. Na een gesprek en het in kaart brengen van de wensen kan pas een offerte op maat worden gemaakt. Bekijk vooraf ook eens een bedrijfsfilm voorbeeld, u hoeft zelf immers niet opnieuw het wiel uit te vinden.
Bewegend beeld zegt zoveel meer
Een bedrijfsfilm maken biedt een aantal bewezen voorbeelden. Zo is het een gegeven dat bewegende beelden eerder de aandacht van mensen trekken en bovendien langer in de herinnering blijven. Wat dat betreft zegt bewegend beeld meer dan duizend woorden. Een bedrijfsfilm wordt bovendien veel sneller en gemakkelijker gedeeld via de sociale media. Uw bedrijfsfilm komt overal terecht en dat is uiteraard ook precies de bedoeling. Bovendien scoort een film veel hoger in de Google-ranking, iets dat je meteen meer bezoekers op je website op zal leveren. En meer bezoekers vergroot de kans op omzetverhoging.
Laat medewerkers aan het woord
In de lijst met bedrijfsfilms maken tips staat het gebruik van drones hoog genoteerd. Beelden van bovenaf zijn prachtig en voegen echt iets aan uw bedrijfsfilm toe. Andere tip is om altijd duidelijk naar voren te brengen wat u doet, met wie u dat doet, waar u dat doet en voor wie u elke dag opnieuw uw beste beentje voor zet. Andere tips zijn bijvoorbeeld uw medewerkers laten vertellen over hun baan en om uw klanten aan het woord te laten. Hun oordeel over uw bedrijf kan voor andere bedrijven voldoende reden zijn om ook met u in zee te gaan.
Drijfveren en ambities
De geschiedenis van uw bedrijf, uw drijfveren en ambities als ondernemer en de kracht van uw bedrijf. Vertel erover en ondersteun dit met beelden van de verschillende bedrijfsprocessen. Het levert een film op die je trots maakt, en die trots straalt van het beeldscherm. Dat zal je met woorden nooit lukken.
Beurzen en presentaties
Natuurlijk vertoont u de bedrijfsfilm dagelijks in de wachtruimte van uw bedrijf, of in de kantine. De film is ook perfect voor beurzen en presentaties. Het laten zien van uw bedrijfsfilm aan klanten kan net dat zetje in de goede richting betekenen, simpelweg omdat u uw woorden kracht bijzet met beelden. Uiteraard is de film ook op uw website te bekijken en ook al vanzelfsprekend is dat je best een lange periode uit de voeten kunt met de professionele film.